THE COMPRESSION COMPANY
Bel ons: 0475 589302

Werken jullie nog?

Ja wij werken nog!
Al uw bestellingen worden door ons nog uitgevoerd.

Uiteraard volgen wij de richtlijnen van het RIVM en werken wij daar waar mogelijk van thuis uit maar onze bereikbaarheid is onverminderd goed.

U kunt ons altijd bereiken via de mail (info@varodem.nl) of via de telefoon (0475 589 302)

Is de levertijd langer vanwege het Corona virus?

Nee, in principe niet. Onze kernprocessen zijn nog intact waardoor wij de gebruikelijke levertijd kunnen waarmaken.

Het RIVM adviseert geen lijfelijk contact met mijn patiënt, wat nu?

Wanneer het een bestaande klant betreft dan is het altijd mogelijk, als de omvangen en maten ongewijzigd zijn, om een bestelling te herhalen.

Bezoekt u wel een patiënt, neemt u dan alle noodzakelijke maatregelen in acht.
De veiligheid van uw patiënt en u zelf komt altijd op de eerste plaats!

Kan ik nog steeds Varocare compressiehulpmiddelen bestellen?

Ja dit kan! Onze Varocare producten zijn leverbaar.

U kunt, zoals gebruikelijk bestellen.

Kan ik nog steeds therapeutische elastische kousen bestellen?

Ja dit kan! Onze kousen zijn onverminderd leverbaar!
Dankzij de nodige maatregelen hebben wij onze kernprocessen veilig kunnen stellen en is ons productieproces nog steeds intact.

U kunt, zoals u bij Varodem gewend bent, bestellen via uw digitale bestelsysteem of via de mail.
Bestellen via: orders@varodem.nl of 0800 0229 025 (gratis fax)
Advies en service via: info@varodem.nl of 0475 589 302 (tel)

Kan ik bezoek krijgen van een Varodem productspecialist?

Ja en nee. Ja, onze productspecialisten kunnen u de gebruikelijke ondersteuning geven en nee, conform de eisen van het RIVM, dit kan alleen op afstand.

De productspecialist kan u assisteren via de telefoon, e-mail maar uiteraard ook via videobellen.

Neem gerust contact op onze helpdesk (tel: 0475 589 302) zij brengen u graag in contact met uw productspecialist.

Kan ik nog steeds producten retourneren?

Ja dit kan. Uiteraard volgen wij ook hierbij strikt de regels van het RIVM en de MDR ten aanzien van retourproducten. Zo kunnen wij momenteel uitsluitend producten retour nemen in de originele, ongeopende, verpakking.

Neem voor het terugsturen altijd even contact op met onze helpdesk (tel: 0475 589302) of stuur ons een e-mail via info@varodem.nl.

Kan ik nog steeds Curetex hulpmiddelen bestellen?

Ja, dit kan. Samen men de Deense fabrikant hebben wij goede afspraken kunnen maken hoe wij door deze crisis heen kunnen komen waardoor de Curetex producten onverminderd beschikbaar zijn.

Ik werk met een digitaal bestelsysteem, kan ik de track & trace code zien?

Ja dit kan maar voorlopig alleen als u met Elamatic of Orthomatic van Vlot-Solutions werkt.
Hierin kunt u eenvoudig aangeven welke zending bij de patiënt aan huis bezorgd moet worden.

Werkt u met een ander digitaal bestelsysteem, vraag dan aan deze leverancier of hoe u de aflever-gegevens door kunt geven.

Worden er extra kosten in rekening gebracht voor het thuiszenden?

Nee, gedurende de Corona crisisperiode brengt Varodem geen extra kosten in rekening voor het thuis zenden van de hulpmiddelen.

Kan ik het hulpmiddel rechtstreeks bij de patiënt thuis laten bezorgen?

Ja dit kan! Geef bij uw bestelling het afleveradres op en wij zorgen ervoor dat de zending bij de patiënt thuis bezorgd wordt.

Zijn er nog activiteiten van de Varodem Academy

Nee, alle bijeenkomsten zijn tot nader bericht afgelast, dit in overeenstemming met de richtlijnen van het RIVM.

Open chat